Åh förbaskat

jaa min mobil är trasig det bara skedde vette tusan har väll fått sig för många smällar i sina dagar ,roligt då blir de fixa med det imorogn så ni kan inte nå mig imorogn , ja ska väll hem vid 18 tiden eller nått senast funkar inte mobilen hemma så får ni vänta för då vet ja inte hur jag ska göra vi får väll se vad som sker en mobil måste jag ju ha iaf !!! ....panik o de blir ju inte bättre av att ha abstinens för rökningen i detta skede heller !!

2 cigg har jag rökt idag så 2 cigg sen i söndags inte dåligt det vill jag lova och det har varit pest o pina fy fan!! ...

hoppas de ordnar sig nu men som sagt går inte att nås :D !!!! gud vad roligt allt är jag blir så jävla glad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin