a night to remember

Tjabba

jaa igår lördag blev inte så hård som sist mår inttill ganska bra idag ;) det var riktigt trevligt igår vi var på Pitchers och röda rummet , blev inte mkt dansande , lite lagom bara :P !! .. satt mest prata osådära , ja dse va en trevlig kvälll att minnas faktiskt haha , de ja dock inte gjorde sist var ju kul att vakna o känna att man levde :)!

gjorde en hallonpajj men jag smartaset hade i bakpulver istället för vaniljsocker så de jäste o de smakar skit hela jävla pajjjen , vågar inte ens ta en tuggga blä fyf an !! ...så tack för den ´, kanske inte är så pigg idag ändå hahaa ! , har iaf orkart städat ioring här o diskat så hemmet ser inte ruttet ut iaf , de blir bara tv ikväll !! ..


jag såg på road trip beer pong fan så rolig jagh skratta hela tidne kan skriva så många kommentarer som var roliga i den filmen oj oj se den verkligen då får ni skratta arslet av er !! ...
får se om jag ska träffa Kim sen men då får nog han komma hit för jag orkar inte gå  , han har blivit farbror nu också han  är så stolt hehe !! ..jag ska iaf se om ja kan få tvättid imorogn , annars drar jag nog till mamma o bara är där , har inga planer alls för veckan så vi får se !! KRAM KRAM / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin