nattbloggar

Hej allesammans

Guud dagarna har bara rullat iväg , och jag har inte ens hunnit med att blogga här men nuy är jag klar vaken och jobbat 9 dagar i rad så de ska bli så himla skönt att vara ledig imorgon :)
Sista veckan på Lindex som sommarvik, men jag är ju fortfarande extra tjej såklart !

diva är fortfarande här blir att åka till Arvika till veckan och vara hundvakt hela veckan dom är i turkiet , börje måste jobba , så då får jag vara snäll och ställa upp , de e klart så dom kommer iväg till turkiet , blir så mkt med 4 hundar hemma i min lägenhet bättre åka till dom och kunna släppa ut hundarna i trädgården oså ;)! .. bättre för dom att få vara hemma också ! ...

sen imorogn ska jag ringa ett viktigt samtal också vi får se om de blir positft sen ska jag invänta ett samtal också och hoppas på de bääästa , för detta går ju inte !! ..
jaa vad mer nej dagarna har bara gått ut av bara farten så man har hunnit jobba men ändå fiska , och vart ute på skojjigheter och promenader med Diva och elin såklart , jag och elin har väll flöta oss lite för mkt men de ska de bli slut med haha ! ...


Jympa pass imorgon om de inte regnar , sen ska vi även till Ikea imöra kanske cykeltur dit ?? ... vem vet bror på om elin orkar cykla haha :P ..
ja annars blir de väll inte så mkt mera ska tvätta imöra på morognen , och äta god frukost den ser jag fram emot , havregrynsgröt äggg och rostat bröd :P .. nej nu blir de att försöka sova , så man orkar dagen imöra och inte sover bort hela lediga dagen , köpte en ny dammsugare förut också (Y) great fy fan vad jag ska dammsuga nu då :P min var så jävla dålig :P denna var super , vitt liten sak ;) super nöööjd nej godnatt gott folk :)


// Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin