Mysfactor :)

hej alla sammans ,

idag är det så att  det blir städning för hela slanten , det ska vara fint när ffolket kommer hem och STOOOORT grattis till förlovningsparet :)
Ska bädda rent i deras sovrum och göra mysfactor köpa kort och blomma till dom när dom kommer hem imorogn 7 på morgonen :) Dom ska ju gifta sig i Thailand fy fan så mysigt mats gick ner på knä på stranden i solnedgången och frågade henne :) ja hade velat vara med :)


GRATTIIIIS TILL DOM , och det ska jag visa dom med att göra mysigt tills dom kommer hem :)

har bara köket kvar och torka golven , sen är de deras sovrum som ska bli klart också tvättar sängkläderna nu oså :)

Anette ska med på stan och fixa blomma och kort :)

Här ska övveraskas , hade ju sönder 2 ljuslykter också en gång när jag städade och en gång imorse när jag gick förbi och hade täcket runt mig så gled den med från bordet , OOOTUUUUURs människa HAHAH ! , men men bara hundarna är vid liv så har jag nog klarat denna veckan super bra med elins all hjälp också :) !!!
Lite ensamt nu men tur att anette kommer och underhåller mig lite också !

Nej nu ska ja dricka kaffe och ta en cigg med nettan ciao / Rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin