Kändis

Hellloo :) ..

Jag och Elin fick damp godis anfall igår och gick in till stan för att handla godis och lämna in cykeln hon hade lånat , så när vi kom o gick möttes vi av Linda Bengtzing och hennes kille och dotter , shiiet snopna blev vi helt osminkad och inge stylad i håret , vi tänkte men var de verkligen hon men så var det :P ...


jaja , vad gör hon här i karlstad mån tro? ..

kul att se lite kändisar i denna staden då , jag ska nu bege mig till jobbet snart 4 timmars jobb bara så det blir skönt sen heldag imöra sen ledig lörda HURRA , fy fan va gött o ja ska söve så lääänggggggggggeeee !! ...
Ska söka till en annan skola nu vi får se om jag kommer in där de spörs .. nu måste jag göra mig klar , börjar ju snart men ciao !!!/ rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin