Kan vara snälll

Kan vara snälll och vill vara snäll , ska städa och göra fint tills Paulina Mats och Nasa kommer hem på fredag morgon , så imorgon blir en städdag hoppas de inte äör allt för fint väder så att jag får vara inne när det är soligt :)


Klart de ska vara fint o nytorkade golv o lukta sommaräng när dom kommer hem ;)!


ensamt ensam i detta hus kommer väll aldirg kunna somna inatt , när man haft elin här hela dagarna och nu ska man sova själv i ett hus liksom! , var på charlottenberg  förut idag med anette ockås förden delen och gjorde mig några fynd mohahhahahahahahah :)


Nu ska lönen handlas upp kul med BRAAAIG LÖN !!!
sen prata jag med min chef och gjorde intruduktionen allt låt super bra , kommer trivas de känns ;) så ja drar igång med det till veckan ;) det bästa är att man kan anpassa så jag kan jobba på lindex också när dom behöver mig :)


RESA BORT SNART , DET GÅR VERKLIGEN BRA NU , BARA MAN KOMMER IN PÅ SKOLAN SÅ BLIR ALLT SÅ SUUUPER BRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!

 

 

/ rebecccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin