jobba blev det !

hej , då ringde Lindex så de e bara att ta tåget till karlstad , 13-18 , så nu har man duschat sovit dåligt inatt , somnade halv 3 sen kom dom klockan 7 så jag har inte sovit många timmar men man ställer upp så gott man kan såklart !


Om inte paulina är snäll och kör mig när jag har så mkt packning men de tror ja inte när dom inte sovit något inatt :( .. hatar åka tåg speciellt med mkt saker !! .......... ska gå upp till henne och fråga snällt tänkte jag !!! ...
men de tror ja absolut inte , och anette verkade inte vilja åka tidigare så det blir tåg för min del tror jag ! , vi får se hem till karlstad ska jag och jobba hela helgen såklart !

nej nu ska jag göra mig klar , blåsa håret och sminka mig packa alla saker :O ?! omg , vet inte om ja kommer få med mej hälften ens en gång jaja de märks helt enkelt !!! !



ciao / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin