jobb & Maaat

hello gott folk !


Tänkte bara skriva lite om dagen idag , först gick ja upp och var trött som ett as imorse kändes inte som jag sovit något , fiskevällen tog knäcken på mig man blir så ivrig när man får fisk haha vi satt ju där änta till 22 nästan och fick så mycket fisk fastnade i träd osv , men det var super skönt , diva var såklart med och hon låg mest o söv eller så blev hon rädd för fisken stackarn ;) ,

men skönt vara ute när det är så fina kvällar , jaja idag jobbade jag 10 - 18 har hållt i gång hela dagen med förberedelser för persmäss imorgon , alla i stan har öppet till 21.00 imorgon så passa på att kom in till stan och handla , alla affärer har erbjudanden just för imorogn så passa på att fynda vetja ;) , vi kommer att ha kosmetikrea och vi har även 2för1 på all rea så kom in vetja ;)

jaa så fulllt med saker att göra idag helt enkelt , på lunchen träffa ja mamma och bror och Elin och diva en sväng sen in och jobba igen sen kom elin och diva och mötte upp mig när jag slutade och vi gick och käkade på hum minns inte vad stället heter men ligger brevid Coffehouse by george , så ´de blev kebabtallrik fan så gött tack elin du är en ÄNGEEEL ;)! .... så jävla roligt med dej , går´ju inte en lång stund innan du och jag skrattar ,vi har så himla kul ! , ja skratta är aldirg fel de ;)!  ...

Jaaa göttt att ta vara på den lilla solen som är när man slutar så sent är de gött sätta sig ute o käka o må gött jue !! !.... nu sitte rjag hemma och väntar på elin hon är och träffar jessica en sväng och diva ligger och sover i min säng , elin har flängt runt med henne hela dagen och badat henne och vart på stan hela dagen så hon är sleten nu haha :) ...

jaa jag e lite sleten men inte allt för mkt jobb till 19 imorgon sen Ledig Onsdag , göttMos ;)


ha en bra kväll gott folk //// rebeccah


 

 

på hotellet , Andreas ser roande ut haha !! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin