10 dagar




Om 10 dagar högst kommer min Nokia 6700 Slide , i lila valde jag ;)
min rosa mobil sony ercisson har krånglat konstant ett helt halvår och varit inne på lagning 3 gånger så nu var de dags att få en ny , fan jag vill ju inte ha låne mobiler hela tiden , vill ha en fungerande mobil så skickade in ett reklamations brev och då fick jag välja en ny telefon för samma värde så jag valde denna , har ju aldrig varit nått för Nokia men denna verka super bra , 5 megapixel kamera med blixt som e betydligt bättre än påå min rosa , men min rosa är ju bara att skrota nu för den har verkligen gjort sitt igår hade jag ingen täckning på hela kvällen och lite imorse men starta om den 2 gånger så fick jag täckning igen ! , sen har den slutat stänga av sig nu men fortfarande seg som tusan ! , den gör verkligen inte som jag vill så gött att man får en ny !!!!!


Hihi Lila snygg färg va ??? . tänkte rosa först men den såg så töntig ut vad tycker nI???????





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin