tjoföjt ...

hej och godmorgon alla glada :)

Sola skiner så jäkla gött , jag är ganska trött o har ont lite här o där i kroppen m, träningsvärk kallas de , löpbandet igår och Jympapass i söndags , ska snart packa grejjer tänkte åka dit direkt efter jobbet idag , !!
sen ska jag åka o säga hej till Sandra en sväng tänkte jag , det var längesen ,

sen på Onsdag ska jag träffa camilla och göra några ärenden på stan sen är det näst sista Andra Avenyn avsnittet imorgon också , riktgit besviken :( grinar ju typ , så jävla tråkigt , veckans höjdpunkt på tv liksom !!

Torsdag , blir det nog träna om jag vilar Onsdag , sen jobbra jag några timmar Fredag , sen träning efter där tänkte jag slutar ju 14 på fredag , sen på lördag blir det vilodag och söndag jympa pass :) , fullspäckad vecka :)..

jaa , vad mer de e valborg på fredag kanske ska ta sig lite alkhol , ja vi får väll ses , nej nu blir det packa träningskläder och göra sig iordning ska ju hinna se "Våra Bästa År" innan jag går tilll jobbet och jag ska hinna görra mig ioring o göra en varma koppen o sen diska tänkte ja att jag skulle hinna med , det spörs :) ..


/ Rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin