Onsdag

Denna veckan har ju bara rusat iväg , redan onsdag liksom snart helg , denna dagen blir

träffa camilla och valter sen kommer sandra när hon sliutat blir väll en kaffe på nått fik , trevligtr trevligt så längesen nu ,

köpte ett rosa träningslinne igår skit snyggt mohahhaah , har blivit så hurtig ,:) .. träning ikväll sen ska ja nog viila imorgon  tror jag , var ju på arobic igår haha , jadu , de va kämpigt men roligt , jag ska gå på löpbandet idag bara , kroppen e lite träningsvärkig , från jympan o arobicen nu faktistk , , men roligt är det , så skönt att man har kommit igång , vila torsda , sen kanske ja drar dit på freda efter jobbet en snabbis , sen vila lörda , sen påå söndag är det jympa pass igen hurray :D .. nej nu ska jag städa här hemma , har en stor jävla disk som ropar , o blommor som måste vattnas , o sen ska jag packa träningsväskan så den e klar , o sen ska jag ta tag i mig själv har iaf hunnit duscha och sett våra bästa år :) ...

tack o hej leverpastej ha en fin dag / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin