Lust & Ork

Hejsan ,

fy tusan vad dåligt av mig att inte blogga någonting , men jag har varken haft lust eller ork till det senaste dagarna , idag köpte jag mig en ny mascara som blev helt gratis , gött som tusan !
Som sagt jag har fyllt år och fick 100 kr och handla för på Body shop för att jag är medlem där , sen hade dom fått en ny mascara nu som kostade 100 kronor för medlemar :D så gratis och bra hoppas den är bra , Lina som jobbade sa att den ger mkt volym blir roligt att testa imorgon , gratis är ju alltid bra annars kostar mascaran 145 kronor så det blir inte så dyrt om man skulle gilla denna mascaran ;)!!


det var väll vad jag gjorde idag , krasslig ont i kropp o huvvet har jag haft idag, sov några timamr förut , det var skönt nu är det bara att hämta krafter ska ha tvättid om en timme så det är bara bita ihop ,s ka göra mat , ta hand om disken damsuga lite så det ser någelunda ut , halv åtta hos mig ska jag se också , Adam tensta ska vi hem till ROLIGT :) !!!!!


Hoppas alla får en bra vecka ! / Rebeccah



Postat av: Carolina

tack för trevligt sällskap i 2 dagar :)

2010-04-06 @ 17:38:41
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin