jag bloggar så mkt jag vill :D

Vem har sagt attt det finns en regel till att man inte får blogga hur mkt man vill ???
eeehh jadu det har jag aldirg hört talas om men folk får för sig så mkt jag bloggar hur mkt inlägg jag vill det är väll för fan min blogg?
ingen bestämmer väll över den eller ?? . . kallas de att spamma om man bloggar mkt ? nej de tycker inte ja så länge du skriver något vettigt nej fattar nolll men tur då att jag bloggar hur mkt jag villl :)!
Låter helt sjukt i mina öron , att nån ska tala om för mig vad mkt blogginlägg jag ska göra per dag nej tack det går jag inte med på tack o hej till dig som sa det !!

Jag gör som jag vill eller ? , Kram / rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin