Bloggtorka

Tjabba tjenna

jajjamen har haft bloggtorka , men tänkte iaf skriva ett snabbt litet inlägg o bara meddela folket att jag lever haha , Musikal igår och ska även se den ikväll igen så jäkla bra :)
Theres o hennes klass som spelar upp den på tempelriddaren , grymt bra show alltså , skrattttade masssor så jäkla bra spelat ! , men den första gången e aldirg som den 2.a för man gör missar som vi inte i publiken vet om så de ska bli roligt o se om man ser någon skilllnad bra som fan var den iaf !! så lätt att jag ska se den igen , dom spelar den ju bara idag och imorgon sen e de slut , så jag måste bara se den en gång till !

älskar teater o musik o dans , jag går hellre på sånt än på bio kan jag meddela , vad gillar du mest bio eller musikal???


Vad mer , Lugn helg utan alkhol , skönt skönt snart valborg får se vad som sker då , har lust att resa till Arvika också får se vad hur och när det sker , ska iaf , dusha o städa lite här hemma nu , de blir mat sen Kött ,ris, o sås baah så gött !
Ha en fin dag / Rebeccah

Postat av: carolina

välkommen tillbaka ;)

2010-04-17 @ 16:22:41
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/
Postat av: Rebeccah

tackar

2010-04-18 @ 16:33:37
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin