Torsdag eller?

Hej torsdag och hej alla andra ,

Idag vaknade jagvid 9 tiden , blev att seklart Wallander cellisten som jag börja titta på inatt , den var förövrigt riktigt BRA !! ...
Sen så kollade jag Andra avenyn RIVERSIDE avsnitten glömde att titta igår så jag tittade på gårdagens och dagens , sen så klev jag upp ur sängen , och har nu färgat utväxten på mitt hår dushat och diskat , så nu är de bara damsugningen kvar sen torka golven sen sminka sig och dra iväg :) ..


Min platttång FUNGERAR iinte , så får se hur detta ska gå kan inte leva utan det , så vi får se vad man ska hitta på nu då hmmm !! ... Måste ha en imorogn det är bara så ! .. jaja ha de fint alla denna torsdag :) .. Puss/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin