puuuh !!

Hejsan alla ,

jag hade damp igår , här vid datorn så de va lika bra att lägga sig , jag klagade ju på msn , men jag kan lova att internet la också av igår kväll så de måste vart något stort krångel igår fatttade noll , för 3 modemet var anslutet men de va en jävla gul triangel o ingen jordglob för dom två dataskärmarna ja ni vet , blev mkt irreterad så jag la mig istället det funkade när jag vaknade igen iaf :D tur de annars hade jag fått mig ett ULLE SPEL HÄR , har ett väldgt stort berg med disk som jag måste ta hand om sen torka golven och sen blir de väll inge mer idag tror jag som händer , var sak har sin gång behöver inte snabba sig så mkt haha :D


Ja så har ju han Patrik Swayze  jaa han i  Dirty Dancing hetingen , 57 år ... det var riktigt sorgligt ... :( .. men han har ju vart dålig länge nu och har åldras vädligt fort man anade att det var på sista gnistan !
R.i.p Honom iaf :( ..

Nu sitter jag och lyssnar på Backstreet Boys , finns riktigt fina låtar , buhu ,  värsta smörälskaren , hmm , finns det någon för mig där ute tro??? ... att det ska vaara så svårt med kärleken , det är verkligen missvisande i filmer verkar det vara så lätt med allt , allt ordnar sig i slutändan om det händer något drastiskt !! ... jaja ,  Det finns väll en för alla , de gälller att inte leta så tror jag att den finner en :) ..


Idag blir det alltså städa det jag inte hann igår och sen bara slöa har två nya filmer att glo på om inget annat händer i mitt liv , sorgligt men sant !! , Puss DÅ / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin