Nattblogga

tjabba
klcokan är liksom 02.30 jag har precis , monterat klart min tv-bänk som jag inhandlade idag , bra köp  :D
kostade 99 kronor och hade kostar 500 på Sommarlagret!! .. riktigt nöjd , sen 4.a tavlor dom har rea där nu på alla tavlor så åk dit och kika vet jag :D ..

ett tips bara liksom , ja ja , innan det har jag idag först kom Rebecka hit såg på en film sen åkte hon hem och jag gick vidare o mötte mamma då vi gick till sommarlagret sen var Rebecka Så snäll så hon kom hämta mig och all min packning :) GÖLL DÅ :) .. sen så  träffade jag Louise och vi gick till "Solstaden"och solade solarium det var precis så att idol hade hunnit börja 5 över 8.a tror ja vi var hemma hos henne , vi k'äkade varma mackor husmor som Louise är haha :D .. det var smarrigt och sen såg vi hollywoodfruar och sne kolla vi idol igen vilka som kom vidare HELT RÄTT PERSONER , lite tråkigt att Eddie inte gick vidaree han var ju liksom pop-idolen , men juryn kanske röstar vidare honom vi får hopppas det !! 


sen traskade jag hem och som sagt drog igång och monterade tv-bänken de gick så¨där ja hade inte tålamod att sätta på hjulen på den ja fick DAMP så att säga för det gick inte som ja ville såå de där är en syssla för en man inte kvinna skulle jag tro men det blev väll bra annats blev nöjd !! ..
sen diskade jag och gjorde varm oboy nu ska jag se klart en film som jag bäörjat se igår eller när det var , o sen somna in götttt .... imorogn väntas tvättning 11.00 och sen träffa mamma och hennes Syster min Moster alltså , fika hemma hos henne och hennes man Håkan.  sen ska jag träffa Rebecka på kvällen vi ska se idol tillsammans :D med eller utan COffe det får vi se :D .. han kanske skulle göra annat med nån pojkvän .. vi får väll se får hoppas det bjuds på fin MIDDAg då , min sista ätar dag sen börjar allvaret ska brja äta sunt , JA och promenad varje dag , jag håller vad jag LOVAR hela Oktober ska vara sund MAT :D ... nyttigt alltså för er som inte fattade , jaja PUSS & Godnattttttttt ..


P.s Jag är nog lite kär ?! .. Eller Neeeh skulle inte tro det !! ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin