Melissa Horn

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen





Jag kör Melissa Horn's  maraton här , så jävla bra =) ..
Gillar alla hennes låtar , vet inte vad det är  vad jag gillar med hennes låtar men det är verkligen tyå en frihet att lyssna på henne , man mår bra !! .. nu har jag nyss duschat skönt som fasiken man piggnade till , o igår glömde ja ta en pencellin klantigt av mig men jag var trött hela dagen och somnade skit tidigt ! .. men idag ahr jag skött mig o ska diska efter maten ja gjort nu , sen vid 19 - tiden ska jag gå och möta Carro o sen ska ja bara handla lite  för de e ganska tomt i kylskåpet haha :D .. sen ska vi ta en sväng o promenera ,  Imorogn börjar Andra avenyn igen fy fan vad roligt , men de känns som ja behöver uppdatera mig på deras hemsida som är på www.svt.se för att ja minns inte riktigt allt och vad jag sett är de många nya som kommer in i serien igen också spännande !!! .. sen idol imorgon också 20.00 så imöra blir det en bra dag :D .. men idag var det bara skit på tv.n jaja ska dra mig disken kallar CIAO BELLA / REBECCAH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin