klaga.se

jag tänkte bara klaga över msn , alla loggar in och ut , och tror det bara är ett litet krångel men VARENDA jävel verkar ha problem med msn , går inte skriva till någon man får bara tillbaka att den mans krivit till inte fått meddelandet , grymt irreterande när man sitter och är uttråkad tycker jag , behöver skriva av mig , så då får jag väll skriva här istället då !


helgen var helt nykter de närmsta jag kom var ett glas vin , jaa vad finns det mer att säga lördagen var hel dag  på torsbymarten , skit trevligt med Camilla Valter & rebecka , riktigt roligt !! ..
jaa söndagen plockade vi svamp i skogen och jaa var på öb sen hände väll inte så mkt mera jag gjorde Pannkakor till Middag och sen kollade vi på Amrikansk fotboll det var roligt faktiskt när man började fatta hur det funkade ! ..
Lite jobb i veckan blir det och sen blir det väll inte så mkt mera idag har jag vart hos mamma blev en sväng till bergvik med mamma & Lisa sen kaffe hos henne , sen kom rebecka och hon körde hem mig sen åkte hem till sig ,

jag började göra om min lägenhet och möblerade ja hållde på i timmar men det blev super mysigt tillslut :) ..
blev väldigt nöjd faktiskt :) .. ska ha upp ett draperi mellan soffan o sängen så blir det lite mer avskärmat och mysigt :D .. riktigt nöjd med resultatet kollade på tv sen och myste med levande ljus :) .. jag och kenna såklart :) .. gjorde mig käk blev riktigt gött , imöra blir det morogn promenad nu jävlar ska fettet bort... bara börja ... måste börja nånstans , kan ju börja med att ta en morogn promenad VAJRE dag , ska föröska , så länge de inte är spöregn så ska ja nästan lova er !! .... mellan 10 - 12 ska jag ha tagit mig ut går inte sova bort dagarna heller ! jaja adjöss med er gott folk ska väll spela lite på www.king.com se om dom fått några roliga spel eftersom MSN ÄR CP !! KLAGAAAAAAAAAAa svar JJA !! .. Hej på er / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin