Helvetes dag !!

Hejsan

igår var min helvetes dag , det var längesen det kändes så jävligt , det var riktigt längeeee sedan ! ..
jag var helt tom inombords tur att man ahr snälla och uppmuntrande vänner som ställer upp och stöttar när allt känns så jävligt , det blir i alla fall Operation , vi vet inte än bara men det blir inom ett halvår , jag är väldigt nervös inför detta men allt känns ganska bra men nervöst !! ..

Har ju aldirg gjort något sådant tidigare så det blir nog en upplevelse det också !!
Men jag blev upppiggad av att åka med på en resa idag det piggade ju upp väldigt mycket ;)
Så de blir nog en sista minuten resa  till Bulgarien med Henrik !! ... snälllllllleee fanskap !! ..
Bulgarien härliga land vi får se hur alt löser sig han måste jobba osådära så vi vet aldirg när vi kan ÅKA tyvärr o det måste ju passa med när inte jag jobbar också men vi ska försöka komma iväg ,  Henrik och jag trivs i varnadras sällskap som kompisar skrattar och har roligt men NOLL MER kan jag ju berätta för er , men Henrik är en kille med hjärtat på rätt sida och det sticker ja inte under stolen med ! , han är singel BTW hahah !!!

ja det blir roligt om det blir så att det blir av , han skulle fixa pass i veckan iaf ,:) .. och vi får bara hålla tummarna på att han ska jobba så som han trodde nu för då kan det funka !! .. skönt att bara sticka !!!!! JAG TROR JAG KAN BEHÖVA DET OCH SLIPPA TÄNKA PÅ ALLT ANNAT HEMSKT!!


Men jag Mår så jävla bra längesen jag mådde såhär bra , har så jävligt bra vänner som stöttar och får en att skratta och le när allt känns förgävligt ! jaja , det blir åka hem till Karlstad om några timmar men det blir lite sömn nu innan det och sen så får ni bara ösnka mig lycka till när nu denna operation sker :( .. LIVRÄDD !!!!!!!
Jag ska i alla fall ha med mig någon som håller handen det ska jag allt tala om Kram på er och sov gottt !!


/// Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin