Fredag & Lördag

Hejsan alla , 
 idag har väll inte hänt allt för mkt ,jag jobbade 12-16 sen så ska jag jobba imorogn också fick jag veta hurrrra :D .. MONEY MONEY :D !! ..
Så de blir lägga sig i tid , fattar inte blir trött efter att man kommit hem o käkat , så jag vakna typ nyss , missa halva idol .. hmm , inte likt mig men så är det ..


Plattång? , ja min gick isönder och jag fick naturligtvis köpa sig en ny , fast det hade jag inte räknat med men kan inte leva utan en plattång så är det bara så de va 400:- de , på on off pprövar babyliss märket nu då det var extra pris , den verka skit bra pröva den imorse :)

jaa ja då vet ni ska se KändisDjungeln , fast de e allt dret programm , jag ska föröska somna sen igen om nån timme bara slå på en film kanske :D jaja ha en fin Lördag imorgon :)... Pusssss Pusss/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin