tagit farväl av rose-marie<3

Hejsan

i onsdags var en jobbig dag , tog farväl av rose-marie , det var den finaste och bland de jobbigaste begravningar jag varit på , jag har aldirg gråtit så mycket hellre , Rose-Marie var en underbar människa , henne satte sig ingen på!!

Hon kommer alltid finnas i mitt minne , DITT MINNE LEVER ROSE-MARIE !!!
Det var en jätte fin begravning och det var ett fint avslut  och ett fint farväl. Det var en jobbig dag men nu måste livet gå vidare det hade Rose-Marie velat också.
Jag förösker hjälpa paulina & natasha så gott jag kan men idag ska jag resa hem till karlstad igen !!


ha en fin helg alla , Idol ikväll blir det .. Kram kram alla / Rebecccah

R.i.p Rose-Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin