Veckan börjar med Måndag

Hej hopp . ny vecka och den börjar alltid med Måndag och kommer sluta med Söndag ,
Lägger upp en låt som e poppig och gammal såklart :)


ja denna veckan ser ut såhär , ska passa edwin hemma hos mamma tills tisdag kväll sen på onsdag ska jag nog träffa Sandra en sväng när hon sluta jobba , sen ska jag jobba torsdag , fredag får vi se inte något planerat och lördag blir det öla lite ! ... Söndag ja brukar vara en slappar dag ;)

Så ser min vecka ut just nu jag är lite småförkyld så idag och imorgon ska jag ta de  väldiiigt lungt .. ska ta mig till affären o köpa nån god mat annars ska jag inte göra nått mer !! ...
Jaja , hoppas alla får en Bra vecka :)

Rest in peace

Rose-Marie
/ rebecccah

Postat av: rebecka

när ska vi åka te öb då??

2009-11-09 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin