Skandalen oh oh

jag är här för att stanna tills att festen är slut , oh oh oh baby oh oh jag vill ha oh oh oh lite (8)

Man får den lätt på hjärnan , en karlstadkille , gud vad vi är musikaliska i karlstad denna låt var mycket festlig om ni frågar mig !! ...... Inspelning frpn koriander och Freesun bland annat :P jaja lyssna och njut :)








idag mår jag bra mensvärk men va fan de finns pandodil har hosta och ont i halsen men jag ska ut idag för idag fyller sara 20 årrrr , så de blir fira henne , hurra hurrrra !!!!!!!åker hem idag i eftermiddag , jag ska bara vila mig tills dess så jag orkarhålla igång ikväll :D Puss o kram Ses på stan din banan :)




Jag är blond och het tack jag vet ;)



LYSSNA PÅ LÅTEN !!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin