Onsdag

Hello ,

Nu är  det redan November kan ni tänka er , snart är det första advent och snart är det julafton och nyår , ja gud detta året har gått väldigt snabbt , först så blev man 20 år sen flyttade man hemmifrån 2 månader efter att jag fyllt år ,  sen har sommaren bara gått SKIT FORT ,  man jobbade och var ute och festade och hade det skönt i den lilla solen man fick se en dålig sommar iår tycker jag ! , badade  några få gånger bara !! ...

Sen så nu kommer hösten och man känner sig trött och seg  , idag snöade det i arvika  ush burr burr .
Jag känner att just nu i dessa tider skulle man behöva åka utomlands och koppla av någon vecka och få lite mer energi det skulle inte sitta helt fel ! ,  när man inte gjort ett piss eller åkt mer än till arvika i över ett halvår .. så man skulle behöva åka o göra något roligt , sugen på att åka till gbg och ta en natt där och partya och shoppa , det skulle också vara skönt bara göra något vad som helst !! ..


Igår fick Kenna min katt , nya föräldrar  jag är ju i arvika men jag fick hjälp av min kattvakt  så hon fixade  allt och ordnade så dom fick med sig allt , det kändes bra och det var ett bra beslut av mig så hon fick nya föräldrar som kan ge henne all kärlek hon förtjänar ,  och jag känner att jag är ung och kan inte låsa mig på ett djur just nu !
tyvärr men detta blir nog jätte bra tror hon får det super bra hos dom och hon blir kvar i karlstad så ja kan komma hälsa på nån gång om ja vill o se hur hon har de , men första veckorna ska ja nog inte göra de för då kanske hon tror jag ska hämta hem henne igen !  det kändes skönt att inte var amed så slapp man säga hej då , jag sa ju hejdå på ett vis innan jag åkte till arvika :) .. Men men ,

På fredag fyller Mats & Sara år , sara 20 årrrrrrrr hurrra , nu blir du snart av med din systemoskuld du med :D !! hurra för dig !!! ... får se om ja åker hem på fredag  , för då ska ja till sara på en tjej ute kväll , inte bestämt mig när jag ska åka hem än ! .. vill finnas här för paulina och natasha helt enkelt !! ..

 

ja nu ska jag slöa i söfffffan lite ,  och sen blir de promme med Hundarna , jaa mer händer nog inte idag har städat jag damsög och paulina torka golven  , sen har jag dushat o sen inge mer !!! ... skönt att inte ha så mkt på tapeten ibland om dagarna !!! .. jaja vi hörs 



Rest in Peace Rose-Marie
- ditt minne lever
- tänker på dig




Mormor & Morfar , jag saknar er




/ Rebecccah


Postat av: Vinter

Tja bruttan!



Kenna va jättesnäll när ja passa henne, bara höre av sig när du vill ha tbx nyckeln :)



Mega kram

2009-11-07 @ 16:50:54
URL: http://freddiemercuryforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin