i wanna know what love is , ?!




ja va bra de skulle vara om nån kunde berätta det för mig , för jag lär ju aldirg få uppleva riktig kärlek som slutar lyckligt , tråkigt nog , men man får fortsätta drömma och sen får man se när den rätta hittar mig kasnke man säger haha !!!!!!!!!!!!!
jag vill inte vara ensam längre känner ja men man ska inte häkta fram något heller bara för att ha nån det har ja sett många exempel på och det blir aldirg bra i längden !


för övrigt har dagen varit bra halsen har varit okej å dagen men nu blev de kvällen o då blir de värre har tagit panodil iaf , får hoppas man inte blir sjuk nu för sara fyller 20 årrr imöra ! ..Parteyyyyyyyyy





hoppas alla mår bra , jag mår bra annars också , får se vad tomt det kommer vara utan kenna när man kommer hem imorgon också :( .. men men det var ett bra beslut av mig ! , Kram på er alla som känner att dom behöver en idag :D =)


/ Rebecccah


Rest in peace - Rose-Marie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin