80 tals musik

hejsan

hoppas alla mår bra , jag e lite små förkyld men det rullar på jobbade idag det var skönt , vi hade fått så fint ki butiken nu inför julen , oj oj :D riktigt fint så stjärna till tjejerna :D
Ja det var skönt att jobba , jag fick ett host anfall en gång som varade skit länge skumt hostar typ inget men det kom världens anfall jaja ...

tät i näsan svar JA  !! .. kommer mest på kvällen jag andas TUNGT som atttan , men men får väll ta näs spray innnan ja lägger mig o sluta grina på kvällarna så blir de nog bätttrrre!! ....

ja idag var jag hos Louise fick mat gott klyftpotatis och  Lövbiff gissa om goott sen bakade vi lussekatter dom blev super goda , se på fACEBOOK  våra roliga klipp  som vi spelade in under akten o där visar louise hur man bakar lussebullar :D duktigt duktigt !! ...
ni kan vänta er många fler klipp från våra upptåg haha !! ...

jaa såg på mammas pojkar gjorde vi också , sen kolla lite på de nya glee eller va serien hette , sen så  färga vi hhåret på Louise det blev ju festligt då kan du visa dig  och bland folk igen haha :D ...
jaja , åkte hem  vid halv 12 ,  nu sitter jag här  och lyssnar 80 tals musik , det är välll den bästa musik som gjorts iaf .... oj oj , riktiga dans låtar här kommer en rätt så bra :D yeeeaaaahahhhhh




WORD UPPPPPPPPPP (8)






ha en bra helg alla PUSS O KRAM  SES PÅ STAN !!!!!!! / rebeccah


Rest in peace Rose- Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin