Träfffat lille valter

Nu har jag äntligen varit och träffat lille valter jag & rebecka köpte en nalle & en body till han med bläckfiskar på  vit&grön så gulligt :) ....

Så roligt och se dom båda två christoffer och Camilla är verkligen lyckliga det syndes och det kan man ju förstå den söta ungen skulle man inte tacka nej till han :) så sööööt unge , lille valter , han var så snäll när han låg i min famn :) här kommer lite bilder från vistelsen :)


Här är vi i hissen ner , rebecka gillar barn se minen .

fast hon tyckte valter var gullig såklart!



Se så lyckliga :D:D åååh sööta .
där i är nallebjörnen han fick av oss också.


här är gullet i min famn :)
han sov när han kom men vi bråka med han o la över han till mig.



Sen vaknade han så söööt :) .


Här är jag och  mamman och lilla valter såklart :)



Sååå söööt här är han i min famn igen :) ville inte lämna dom vilken gooding :) ... men det var ju första och inte sista gången vi ses lille valter :) tant rebeccah kommer du allt få se mer av :) ..

Postat av: Madde

Gud så sööt =)

2009-05-10 @ 23:20:10
URL: http://maddeflikkan.blogg.se/
Postat av: rebeccah

Ja eller hur :)

2009-05-10 @ 23:28:41
URL: http://rebeccahs.blogg.se/
Postat av: mamman

Tack för att ni kom :) Det var jättetrevligt. Vilka fina kort du har tagit, om du vill får du skicka det få dig och mig någon gång. Man hinner ju knappt sitta vid datorn, men nu sover han en liten stund. Han gillar sin nalle, men boddyn har han inte haft än. Ja vi får se när vi kan ses igen :) Kramar från oss

2009-05-13 @ 12:53:53
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin