städ, sol & hemska saker

Hejhej
sola skiner även i karlstad fy fan vad skönt jag njuter här vid husväggen och bara göttar mig vill jag lova :D ..
ingen alkohol för rebeccah denna helgen inte :D bara slappa och vara :D ..
det är aldrig fel vill jag lova er nästa helg jobbar ja så då blir de nyktert också får se helgen efter där måndagen 1 juni flyttar jag ju ingen lust med att vara fyllesjuk mohahah :P ...
vi får se vart de bär iväg :D ..
 imorgon ska jag åka hem på eftermiddagen det går 3 tåg på hela dagen imorgon uselt på en lördag men jag klarar mig nog :D .. så skönt att vara i arvika så mig gör det inget men workie på Söndag också :D ...

har städat förrådet idag oj duktiga jag och paulina har varit nyss käkat pasta och köttfärsås sitter här proppmätt och nöjd !

hoppas alla har haft en bra fredag och att kvällen blir lika bra den också :D ..
ja ska sitta ute i solen ett tag till vill jag lova :;D så skönt :P...
tur man har bärbar dator så man kan sitta ute med den också såklart :D ..
undra om det är något roligt på tv ikväll då?? ...
hoppas alla  får en bra kväll festlig eller inte festlig :D ..


En hemsk sak har hänt här också en 15 årig flicka gick hem igår från samma skola min syster går på här i arvika och är nu försvunnen ingen har sett till henne , fy fan vad hemskt , att det finns människor till allt , får hoppas att hon kommer till rätta att sådana här saker händer fattar man inte för ens dom häder mycket  läskigt måste jag säga :O
jobbigt som fan , man blir ju skit nervös ,  ska man inte ens kunna låta sin 15 åriga dotter , gå hem ensam från skola :S ...

jaja ville bara berätta det idag , som sagt jag trivs när jag är i arvika , jävla pollen bara näsan rinner fy fan ! ...
om ja inte ska bli sjuk nu :S? hoppas inte nej nu blir de götta sig i solen / Ciao  Rebeccah






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin