snäll Mamma

Hej hej :D

då var det Onsdag idag då :D ..
idag vakna jag vid 8 tiden , har inte gjort något speciellt idag jag åkte med mamma till Bergvik en sväng
hitta lite smått och gott till Lägenheten  som mamma betala naturligtvis hihi :D snälll Mammi :) ..

när vi kom hem blev de kaffe och glass på Ballkongen nu är jag trött igen och funderar på en tupplur faktiskt ...
ledig imorgon med sköönt :) , sen workie Fredag - Lördag sen ska man väll packa resten av tiden man har får se om ja orkar göra något idag tror inte det sleten , som tusan , så det får nog bli packa imorgon , för på måndag flyttar jaag ju så de blir att ta all tid till att packa nu i stort sett !! ...
Ska iaf ta ett bad ikväll :) fan så skönt , sista gången kanske som ja hinner bada sen har man ju tyvärr bara dush hemma men men får åka hem till mamma bada om jag känner för det ju :D
Hitta en fin cykel för 1300 på bergvik kanske ska köpa den istället för den på biltema verkade mkt bätttre :D och snyggare :D vi får väll se :D PUSS adjöken sa Fröken / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin