Onsdag avfärd mot afrika

hej hej ;D
hoppas alla är pigga och glada som jag idag :D ..
är på strålande humör och ska ta mig en tur till Afrika idag , tills på lördag ,
det är skönt att komma från karlstad och man får passa på när man inte jobbar ,
jobbar 12 - 18 idag och åker tåget som går vid 19 gick inget tidigare ,

så nu har jag badat så¨här på morogn kvisten och sen har jag baqra slöat och gjort mig ioring tar ju hundra år att få håret som jag vill nu när jag har klippt mig men de funkar jag är ju nöjd som en fisk i vattnet iaf :D ..
jaa vi ses på lördag , jag kommer säkert blogga och vara online på msn de tvekar jag inte en secund på men ja tar inte med min älsklingsdator orkar inte draa med den till jobbet och dra med den , jobbigt att bära onödigt när dom har dator också såklart , jag får väll vänta på min tur bara eftersom vi är 3 datanördar på en dator haha :D ..

jaja ha en fin onsdag gott folk :) ..

/ Rebecccah


Postat av: rebecka

100 år ä en väldans lång tid, de innebär att du under hela ditt liv aldrig får håret bra ^^ hihi :D

2009-05-13 @ 23:21:58
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin