Måndag .

hello helllo då var det mådnag igen det börjar ju en ny vecka med oftast tyvärr
om man bara kunde hoppa över denna dryga dag som en måndag så skulle allt vara bra :) ...
efter söndag kommer Tisdag :) hur skulle det låta haha .

Idag vaknade jag vid 9-tiden på med datorn och såg att laddaren till datorn var helt sne hum , men den funkar jag bröt rätt den , som Paulina sa .
- Huvudsaken är att den inte gick av. !

Paulina var här för hon skulle till sjuukan , så hon var rädd och ville ha med mig , :) det var ju kul som alltid att träffa henne :) , snart åker jag hem till dom i arvika ska bli så sköönt , om inte workie kommer imellan vill säga ! , vi får se såklart  , jobba imöra 11 - 16 sen Onsdag 12-18 .. sen ta tåget dirket till Arvika , men jaa deet ska bli väldigt skönt måste jag säga !,  


En STOR FET BAMSE kram till Rebecka idag det behöver du =) . 
jaa det blir slöa idag bara om jag känner mig rätt känner mej ganska nere , känsn som ja ska bli sjuk men det har jag sagt i typ 3 månader nu ahha a.... jaja de vill aldirg bryta ut lika bra jag blir smittad av någon då så man kan känna sig som en människa igen kanske ! .,     

Sen har jag fått en funderare på att ja kanske känner mig sjuk hela tiden för att jag aknske är allergisk mot min hund har jag fått för mig nu kliar som fan när ja har vart o kela med han i ögon o på kroppen utav bara HÄLL-VETE I EN SÄCK ;)  får väll se kanske ska ta en sävng till en doctor så dom får ta prover för ddet , jaaj , jag tror jag innbillar mig bara men det skadar inte titta jaja nu ska jag iaf slöa llite :) .......

SE INTE FILMEN , Rachel Getting married  fy fan vilken skit film jag såg den igår de kändes som den avr 128126 timmar , tog aldirg slut de hände typ inge mer än att en tjej ska gifta sigo hennes syster kommer från behandlingshem och ahr varit knarkare ! , NEJ USEL FILM  !! ska försöka se Perkins en skräckis :)  jaja  ha en bra fortsatt Måndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin