Måndag !!

Måndag !


ja då var det måndag igen gud vad veckorna går fort , jaa , då är det prick 7 dagar tills flytt nu då , gud vad tiden har gått fort ...
8 veckor sen ja fick veta att lägenheten var  MIN , och nu är det 1 vecka kvar , trött på att bo i kartonger är endel kvar att packa men det får jag ta Onsdag torsdag till sen jobbar jag Fredag , Lördag , sen söndag hinner jag väll med lite också annars jobb idag och imorgon ,

idag efter jobbet ska ja ta en sväng till victor min lilla gooding det :) ..lillebrosan alltså :D ..
och veronica , jag tror det iaf (Y) , det är nog bäst så  längesen jag var där nu så det blir en sväng dit iaf :)...
sen blir det bara hem och slöa som en vanlig måndagskväll , sen imorgon slutar jag 18.00 så då blir det heller inget speciellt heller!! ... Men det blir iaf , workie denna veckan mestadels också sen lediga tiden får jag nog föröska packa de sista ,

Ja vad finns det mer att säga mer än att jag längtar till nästa måndag och att jag måste fixa det jag förstörde för mig själv igår :( , som antagligen kommer kosta pengar , blir så trött på mig själv så onödig utgift men jag måste ha den saken det är ett MÅSTEEEEE !!!!!!!!!!!! ....
ja så vad säger ni gott folk , ha en fin MÅndag TACK / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin