Lördag som känns som Söndag

Hej Lördag

idag har jag job bat 10 - 16 det gick hur bra som helst bara att det var VÄLDIGT jobbigt att ta sig ur sängen vill jag lova imorse , helt jävla död mindre än 5 timmars sömn inte bra de :D ..
Men de funkade fint väder men väldigt konstigt väder sne mot eftermiddagen :D ..
Rebecka är här , jaja ledig Imorgon Söndag det ska bli SKÖNT :D men jobbar Måndag tisdag ledig Onsdag :D

Det blir bara packa sista grejjerna i mitt rum sen bär de ju av med flytt på Måndag 1 juni :D

HURRA :D min nya adress kommer vara på kkvarnberget ,  vi ses där hahaha :D ..

BAKIS IDAG SVAR JA!! , funderar på att gå till ica och köpa godis men jag tror inte jag orkar :( .. får hoppas jag orkar COCA COLA ZERO vore ju så jävla gottttt just nu sten kall LIKSOM! ....


jaja får se hur jag gör men PUSSS :D  ha en fin lördag alla . !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin