Lediga tisdag :D

Ledig idag och på torsdag härligt :) ...
idag ska jag och sandra och fika hemma hos christoffer & camilla och lille lille valter :d  SKA BLI TREVLIGT DET :)!
jaa sandra hämtar mig vid kvart i två typ så jag ska väll göra mig ioring snart antar jag ska rosta mig ett bröd , det blev jag sugen på nu men har ni tänkt på att om man vänder på ROSTBRÖD  så blir det BRÖDROST  och det behöver man ju för att rosta bröd smart , så om du har tänkt att rosta bröd tänk över först så du har brödrost haha :D ..

btw så har jag en tills jag flyttar också som jag fick av camilla & c när jag fyllde år gulliga dom , nu räknar vi bara NER för det är inte många dagar kvar till flytt fan så skönt nej göra sig klar så sandra slipper vänta när hon kommer hehe :D PUSS PÅ ER ha en fin tisdags dag / Rebeccah






Postat av: mamman

synd att det inte var en sån brödrost du fick :P tack för besöket!

2009-05-25 @ 21:33:43
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin