lättade på hjärtat

hej hej gott folk :D
jobbbade 10-16 igår sen fort hem för att sedan följe med mamma och handla sen så träffa vi Jeanette så vi satte oss på lovisaas och hennes gård och tog en kaffe klockan rullade iväg till de ena klockslaget till de andra , fort fort hem och dusha , och fixa sig ,

de gick med bara farten :) sen kom sandra och vi fick glatt besök av Louise och Grekerna och Min kusin och hans fru och barn höll sig på balllkongen brevid så det var livat vi stog för musiken och dom underhållning av trolleri haha ! ...
ja tiden rullade iväg och 23.21 kom våran buss och vi åkte glatt in och Louise gicck hem till sig .

Sandra blevv inte glatt överrraskade när vi möttes av en person på bussen men det var bara att se glad ut och SMILA :)
Inte kul att få det sådär kastat i ansiktet jobbbigt var det iaf .... sen vidare till nöjjes men vi kom inte längre än till kapprummet för ens vi bestämde oss att NEJ , vi drar , kändes inte som de skulle va nå folk , så de blev vidare in på Arena där Erik Hassle skulle spela men vi ångra oss snabbt där också så de blev Ankan till slut iaf :) där gick det ju knappt attt andas och man träffade på samma människa som på bussen och då lyckades den personen se mig men jag såg verkkligen nu sanningen att det verkligen ÄR SOM JAG TROTT hela tiden om den människan !...
ja o sandra dansa fast att man knappt fick luft och blev buttad både hit och dit och hamna under folk o fick smällar av armbågar osv. SÅ grymt MYCKET FOLK PÅ ANKAN JAG FATTAR INTE ATT DOM SLÄPPER IN SÅ MKT FOLK MAN KUNDE JU KNAPPT FÅ LUFT PÅ BALLKONGEN!!!


ja men en helt okej kvälll , det är huvudsaken och vi hade trevligt :) ...
tack för en fin kvälll sandra :)


Idag blir det packa och åter packa imorgon är min adress på KVARNBERGET :) så imorgon överger jag wåxnäs som jag levat på sen jag var 0 år och 2 månader för jag bodde på rud 2 månader innan mamma och pappa flytta me mig till wåxnäs hahaha :D ... jaja ba fakta eller INTE , nej ut med hund käka lite sätta sig på ballkongen ta en cigg och ha de gätt i solen en stund kanske så ser vi hur långt vi kommer med packningen sen :D haha

Postat av: Sabiina

Håller med, ankan är hemkst jobbigt att vara på och förstår inte hur dom kan ha så mycekt folk där jämt :p fy.

2009-05-31 @ 16:58:28
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin