Långhelg & Långinlägg

Hej gottttt MOSSSSS folk=) ,
Alla har haft en bra långhelg hoppas jag?! ,
Jaa det har ju varit valborg och helg , så de har blivit mycket denna helgen , för mkt för mig måste jag erkänna egentligen för mkt att berätta också men jag ska göra en STOR historia så KORT det bara går.

Sen camillla , ingen bebbis än , ja gissar på onsdag eller Torsdag eller FREDAG ... :) 
VI LÄNGTAR JU DU FÅR SKYNDA PÅ LILLE NISSE I MAGEN :D

Åter till helgen nu då :

Torsdag/Valborg :

Ja , det var segt till en början jag hade starkt ont i magen , skulle ju till tandläkaren , det är bland det värsta jag vet , jag vet att de inte gör ont men just lukten och stämmningen där är ingenting för mig, Det gick iaf , bra hos tandis fast dom konstaterade attt ja inte kommer få plats med mina understa visdomständer , Hmmm nehe , jag ser bara pengarna susa iväg fy fan !!!!! ... ska dit redan i maj igen för att kolla hur dom växer och så , för hon tog kort nu sist så skulle vi kolla på dom då !!!!! ..
Sen kom Lisa och Mamma och var ute och körde Cab så jag åkte med en sväng och köpte nått gott att käka! ...
Sen efter det blev det bara hem och göra sig fin fin , mötte upp Sandra vid ica tog bussen till stan in på bolaget köpte gootttt :D sen iväg till Izzie :) , När vi kom dit satt alla på ballkongen och var redan redo för att gå ut i solen och grilla , jag och sandra bestämde oss för att inte grilla för båda hade ätit och var inte så jätte hungriga ! , vi drack och göttade oss med vindruvor istället ! ....  det var riktigt roligt satt och snackade och måddde göttt..sEN NÄR KLOCKAN VAR RUNT 21 SÅ gjorde vi rent efter oss och sen gick vi in till izzie igen och sjöng singstar oj oj ,  det gick hett till haha ! , det var verkligen roligt , sen var det meningen att vi skulle vidare på en fest men efter en stor missförståelse så blev de inte så , men jag och sandra  åkte till Arena där var det lagomt bra med folk faktiskt ! , Sandra tror ja inte var sådär jätte road , och jag hmm blev nog för full och troddde det var roligt ,


Under den kvällen så spydde jag upp en RÖD Barcardi  med vindruvor kan lova att det såg äkligt ut ! , sen fick jag två nya vänner också , Stockholmaren & Marcus mer säger jag inte om den kvällen , nu vidare tilll :

Fredag/Bakisdag

Ja finnns inte så mkt att säga faktiskt mer än att jag sov stortsett av hela dagen var uppe och käkade makaroner en sväng , nej ush det var en jobbig dag ! .. Saknade rrebecka jue , men hon var i stugan lika bra sova bort allt då ju :(! .

Lördag/ Handelsfest

Jaaa, först på lördags morgonen gick jag upp 8 dushade sen till jobbet och sen fort hem för att göra mig fin , sen hem till Matilda , och där blev det två vinglas , sen in till stan mötte upp Pia , Tina , Malin , m.m ja massa folk , personal från axellson , Eurosko jaa massa företag satt och förfestade på Arena bar. Det var mkt trevligt blev ett glas vittt för min del .
Sen var det bara att traska till BMB , Blue moon Bar för er som inte fattar förkortingen haha ! , det var italiensk buffe ja gillade allt utom osten , hurra :D .. och ett glas vitt vin till det , :) , sen var det ju underhållning sjungtävling tur var väll det att JAG SLAPP!!! , sen sen var de starboys som stod för en riktigt bra show :) ,
Ja de blev några vinglas under kvällen och White russian , och öl , och cider :D , gott var det . Efter starboys blev de ju disco fatta inte vart alla tog vägen men jag och malin och hennes kille dansade iaf , sen skulle dom med bussen hem vid halv 2 tror jag det var så jag letade upp Matilda hon var också påväg hem så jag gick med dom till Burger King , oj oj , det var mkt folk där och jag fastnade utanför , istället , och snackade med Peter en sväng och sen snackade ja med min nya vän peter som ja träffade på bmb, Ja men

Nya vänner under kvällen :

Grillern , Peter rödtott, Mattias, Björn m.m ja minns inte ,
det blev efterfest på färjestad iaf , många roliga snubbar !!! ...

Söndag/trött bara

jaaa , jag var sleten igår men inte lika sleten som i fredags , så nått bra var det iaf , orkade göra ungspannkaka och vilade bara från 15 - 18 typ sen kom rebecka :) , men jag somnande innan filmen på 3.an var slut fan vad störande , ja orkade bara inte hålla ögonen öppna ! ... sorrry beckis ,
jaa men de var mys att hon stanna och sov här , bäst av allt att hon kom så ja fick prata ur mig , OJ OJ OJ , jaa det har vart en hektisk helg , nästa helg blir det lungt vill jag lova ! , nu får jag lugna ner mig , på lördag kanske jag ska med en sväng till score bara med izzie och ett tjejgäng , vi får se vad som händer , !!!

Måndag/Utvilad och i toppform

Jajjamen , idag när ja slog upp ögonen, kände ja verklige att jag är utvilad har precis varit ute med edwin , tänkte ligga kvar i sängen ett tag till iaf , bara slöa och vara , sen vid 12 ska jag göra lunch iaf , Pasta och Köttfärsås :) , Rebecka älskar min sådan så jag hopppas att hon tar sig i kragen och kommer hit när jag sa att jag skulle göra det till henne , hon åkte hem för en timme sen för hon skulle ut med en hund som heter Uffe men hon sa att hon skulle komma tillbaka , :D . jaa sen blir det kanske inte så mkt mer idag vad jag vet , imorgon ska jag till frissan ,får se vad hon tycker jag är lite inne på att klippa av mig allt hår igen , men njaaa , osäker , får se om de blir några slingor såhär till sommarn !! ... det värsta är att det misstolkas hos frissan ibland så de inte blir som man tänkt sig men hon ska tydligen vara super bra så jag får lita på mamma & Lisa vi ska ha som en tjej förmiddag , så de blir väll åka käka lunch efter sen , de lär ju ta några timmar när vi ska klippas och färgas!!! .... jaja planer inför veckan skriver jag mer imöra , nu vet ni vad jag gör tills imorgon iaf :D ..

Bilder , från valborg ska jag fråga izzie om o då ska ja lägga upp det här i bloggen hihih , 
 
PÖSSSSSSS & PÖRRRRRR / Rebecccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin