Inget mer Andra Avenyn :O

jaha igår kom chocken fy fan , ledsen jag blev prata med Camilla så säger hon att det inte är något mer avsnitt att det avr säsongs avslutning  eeeh jaha , de har inte jag hört nått om men , sur och arg och gnällig är ja nu när ja inte får mitt tisdags mys med Andra avenyn :/!!!! ,


riktigt besviken på dom alltså , så efter sommarn börjar det igen blää hinner man ju glömma allt nej ush fy , sura ska jag göra skicka  brev till svt , fattar noll de sa dom väll inget om innan avsnittet började i tisdags :O! ...
de missade jag iaf , ush ush , blääää .......... min favvo serie , vad ska man kolla på tisdagar nu då?? ,

det märks , / rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin