I feeel so good

Söndag kvälll :)
Hej hopp jobbade 13 - 16  gick prima så kom camilla förbi med lilla valter såå sööt dom hade bråtttom man ja fick titta lite på han iaf såå söt jag och sandra ska åka hem till dom på fika på tisdag :) .. det blir skojjigt så manfår klämma lite på han igen hehe =) ..

jag har nyss badat och tänkte bara slöa hela kvällen som vanligt på söndagar vad finns annars att göra liksom? ,
en Alkhol fri helg och nästa helg likadant sen får vi se helgen innan jag flyttar om jag ska gå ut en sväng det märks !! ... kan vara gött att ta de lungt också såklart !!!! ...
jaaa imorgon blir det workie igen och ledig tisdag sen jobbar jag onsdag sen ledig torsdag jobbar fredag lördag , så ser denna veckan ut , inget speciellt planerat mer än åka till Camilla och C och lille valter och sen workie , jaaa men hoppas alla får en bra start på veckan imorgon =)


Puss / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin