hej måndag

hej nu är det måndag och en ny vecka ,
jag ska workie idag och sen har jag inga planer alls , det regnar ju så mig gör de inge att jobba några timmar , får se var längesen jag och rebecka lekte men ja vet inte hon lät osäker igår , saknar henne ju ...
jaa annars om det slutar regna senare i eftermiddag blir det väll en promenad till ikvälllvi skogen eller nått ska börja traska nu ganska intensivft om jag orkar , valfettet måste ju bort :) om man ska våga ha en bikini på sig i sommar ! ...

FÖRRA SOMMARN BADA JAG 1 GÅNG MEN DÅ JOBBADE JAG JU NÄR DE VAR SOM FINAST OCH LEDIG NÄR DE VAR DRET VÄDER....
hoppas på ettt under och ett mycket härligt sommarväder denna sommarn :) ..
jajaj ha en fin måndag (Y) ..

Nu bara längtar jag tills första juni hurra ... äntligen är dagen snart här då jag ska få klara mig själv och få mitt egna plaze och rå om mig själv =) perry perry väll? ...


Puss / Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin