Härliga regndroppe

Hallooosan :D

4 dagar endast kvar tills man flyttar då HÄÄÄRLIGT :)
idag ska hyran betalas och sen ska jag möta sandra istan och glida runt lite ta en fika och bara VA  som man sa förr i tin:)
 
jaa sen blir det väll hem och packa och slöa vid datorn och tv.n bara  jobba 10 - 17 imorogon , 10 - 16 på Lördag .. sen ledig söndag sen flytt MÅNDAG :D:D:D: ja längtar men fan va denna veckan har rusat iväg då  inte packat nått haha :P som ja borde ha gjort men sån är jag och gör saker i sista stund. det är bbåde för och nackdelar haha :) mest nackdelar dock.

Nej nu ska jag göra mig klar och sen ut i regnet med edwin sen blir det bussa ner till staden sörrni !!!
Jag & daniel snacka ut igår också det kändes BRA =) .. vi får se vart det leder men det känns så bra :) just nu iaf...



Ha en fin dag / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin