grinolle & halsont

hej ...
godkväll eller vad man säger ,
jag ska nog ta och se 3 avsnitt nya av prison break sen ska ja föröska sova , ska möta rebecka på stan imorgon , o ta en tur , sen ska jag allt hem till henne o söve så ska hon hjälpa mig med Cv och personligt brev , hoppas hon är duktig ja är urusel ! , ska ju på möte på torsdag får se vad hon säger ! ...

Ska ringa doctor imöra också ont i halsen som fan , får dom allt ta prover på mig occh kolla tror ja kan va allergisk mot något hmmm ... aa de blir ju en övverraskning ... ! ,  men aksnek är vanlig fökyldnings ont också det vet jag inte , det märks!! ... får se om ja ringer imöra eller om ja ringer en annan dag , får se om ja får sova inatt så ja orkar upp och ringa han , de e tidigt man måste ringa ju! ...

kvällen har varit bra , rebecka kom hit börja titta på en film som ja tycker är rolig men hon gilla inte den så vi börja kolla på en film hon verka gilla sen satt hon och taffsa mig på tutten o skratta o var rastlös ändå , så den filmen ´var heler inte bra , sen där emellan hände det saker , men det är tydligen adjöss GÖSS med daniel nu iaf , så helt singel och fri igen då som en fågel , !!!.. så kan det gå när inte haspen är PÅ !  elle rvad säger du Rebecka???


Jajaja , nu ska hja grina vidare , så höres viii ..

P.s Camilla vi väntar på att du ska födaa sätt fart du får hälsa herrn där inne i magen att han får snabba sig ut till världen han är efter längtad , hoppas allt går bra :D

Postat av: rebecka

Ja de händer allt mycke tokiga saker när du ä i farten, vissa bra, vissa mindre bra!! Detta som hände idag va mindre bra iaf, hoppas att de reder sig :)

2009-05-06 @ 00:06:17
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/
Postat av: Magen

tack så mycket. Jag hoppas också att han kommer snart :D

2009-05-06 @ 20:56:10
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin