gårdagens resa till afrika

Hej hopp snopp ! ,
Nu är jag i arvika , ska snart gå ut med min kaffe kopp i regnet och ta en ciggg :)
ush vad det regnar me not like !!! ....

i  alla fall så åkte jag hit igår och innan jag klev på tåget så jobbade jag , 12 - 18 sen kom Rebecka till stan för att vinka av mig på station :) så gullig unge såklart :) .. Sen iaf så gick vi till mac donalds och satt där en stund sen´gick vi till station och satt på en bänk , det var ju händelserikt , för vi satt på en bänk och då kom en pojke som abra sa HEJ och kolla på oss , vi bara hej sen så prata vi privat och han fatta de o gick där ifrån , men vi sa du får sitta han bara okej och satte sig sne börja han snacka om min mobil eeeh , jaha då såg ja ju att han var en 3 kille  blää gillar inte sånna telefonförsäljare , dom tjatar så!!! ...

iaf så kom hans vänner sen och vi drev med dom och sa att vi skulle på arvikafestivalen för campingen had eöppnat hahhahah , jadu dom gick nästan på det kan jag lova göteborgare såkalrt HAHHAHAHAH ! ... sen fick jag ett påhopp att jag hade linser för att jag hade så ljusa ögon eeeh nej du inga liser här inte , jag har bra syn fast ett bar glasögon skulle jag allt vilja ha som en accesoar såklart det är snyggt :D ..
jaja sen fick jag sällskap på tåget  av han gubben jag berättade om som tycker jag är skit lik nNina i de Cardigans oj oj han skulle åka ända till brunsberg så jag fick inte en syl i vädret han snackade på som bara den han ! ... men sen fick jag i lungnan ro lyssna på musik sista 15 minuterna iaf .


idag ska jag hjälpa paulina städa hennes fråd oj oj där är det ingen  ordning och reda vill jag lova så det är väll det dagen kommer erbjuda idag , och kassler blir det till mat idag GOTT GOTT vill jag lova :) ,
sen ska jag se prison break avsnitt 20 :D ikväll hurra hurra :D:D  nej men alla får ha en fin regning dag så höres vi :D ..

Puss / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin