Barnvakt .

jajjamen ska vara barnvakt idag , så det är bara att skynda sig o göra sig klar åka in till stan och sen vidare till råtorp och hämta lill skiten på dagis , vet inte vad vi ska hitta på något roligt antar jag hihi :D !! ...
Ska möta upp sandra i stan , så hon har tindra idag så dom ska väll få leka lite dom är ju lika gamla  !! ...
btw nu har jag fått tillbaka en fungerande Dongel så nu kan jag ligga i sängen och datanörda slippa ligga inne i andreas rum han blir så irreterad ! ... och 4 , veckor idag kvar tills flyttt , oj oj det närmar sig , denna veckan är gasnka fylld med saker som ska göras men på söndag minsann jag har bestämt mej för att åka till Arvika och vara där ett bra tag nu var det så längesen och jag behöver min dagliga dos av Arvika & Paulina & Nasa :) ,

Det är girlpower det gudrn Ha en fin dag/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin