1 maj

Oj oj vilket väder stack nyss ut skalle genom ballkongen man mår ju som man förtjänar idag kan jag ju bara säga fy fan vad illa , jaa , kvällen var någelunda konstig på slutet men jag hade ju trevligt iaf :) ..

hemma hos izzie var det hur trevligt som helst , nästan precis när jag och sandra kom dit , gick vi ut och skulle grilla detta med Plats var en svår bit för oss men tillslut hittade vi den mest perfekta platsen som fanns.
det var verkligen super trevligt satt där coh grilla , Varendra grill var från olika butiker och det tjatades ett tag om vilken som var bäst osv ,  men satt där fast det började bli kyligt vid 21 tiden gick vi innåt , och då spelade vi sing star oj oj , jag är så usel ;) , mitt lag förlora hela tiden , men det hade inte med att göra att vi var dåliga i vårt lag vi ville bara att dom andra skulle fåå känna på o bli varma i kläderna och inte känna sig dåliga , sen var meningen att vi skulle vidare till en fest men det gick ju som det gick hamnade på krogen istället ,  jaaa mer behöver jag inte berätta , de andra är mest självklart hgahaha ! ..

ja mår som jag förtjänar idag iaf :/ , BAJS med andra ord !  . men det är smallar man får ta , börjar piggna till nu ddet är gött iaf ! .  hoppas alla hade en fin valborg min kunde aldirg blivit bätttreee tack izzzie och alla andra för en fin kväll=) ..


 Bilder kommer med tiden (Y)!
/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin