You be right here with ME !




sloooow it doooooooown ....





godmorgon folket :D ... ikväll vad ska ske då? i lilla arvika paulina jobbar natt så de blir ja oh syster som får sysselsätta oss ikväll , fast hon ahr skola imorgon så de blir o få henne i säng i tid men nörda lite framför super mario galaxy och bara umgås blir det vbäll , ta en promenad sen kanske :D ... ja nej nu ska ja allt ta MIG I kragen och käka frukost som ja alidrg gör hemma men när man är i arvika blir man så gott som tvingad till det för det är den viktigaste måltid på hela dagen :) ... så ja ska väll göra det var nyss ute och tog min morgon cigg och kaffe mums gött det var men se snön ligga på marken gör mig ledsen fyller år om 2 veckor och då hoppas ja denna skiten är borta för gott sen vill börja använda min vårjacka snart , i detta tempot med snö och denna frost kommer jag aldirg kunna använda den så jag ber till giud eller vem det nu är som bestämmer över detta väder att värmen skall komma NU ! ...

Puss ha en bra måndag :) .. / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin