Världens LYCKLIGASTE !!!!

Hejsan :D
jag är nog världens lyckligaste person just nu ,
fått brev från Polisen i Arvika om att min borttappade plånbok är återfunnen , kan dagen ha blivit bättre , då var de alltså dom som hade ringt 3 gånger på skyddat nummer i fredags  när jag jobbade, HURRRRRRRRRRRRRRRRRRA!!! ,
slapp man fixa nytt legg o allt nu då .... men fan såå skönt att den är i bra händer, haft ont i magen över detta i flera dagar ju , sen hatar jag när man ser att folk ringer på dolt nummer för dåå kan man ju inte ringa upp heller !!! ... jag jobbade ju så de blir svåårt att kunna svara då....

Ja men fan vad bra , vilken godhjärtad person :O , undra om allt är kvar i plånboken :) ,  tack tack tack till den personen <3
så måste ringa till arvika polisstation imorgon och be dom att skicka den till karlstad för att åka ända till arvika för att hämta den har jag ingen lust med  när dom kan skicka den :D !!! , happy happy happy duck är  jag nu :D ...
fan så lycklig ja de finns inte ord för detta , det är liksom att gud vill mig väl helt plötsligt , jaaaa förövrigt så åkte ja till min Moster och hennes man imorse med mamma  tog en kaffe o satt o tjöta :D det var trevligt innan den visstelsen så kom ja på vart är den andra plånboken som jag har passet i nu då :O:O:O:O:O!!! fick världens panik leta igenom hela mitt rum fick världens panik trodde att den var borta , JAJJAMENSAN DET VAR DEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Skratta inte ja satte på mig ytterkläderna och var bombsäker att jag hade dne när jag och mamma handlade igår kväll så ja ville bara traska till ica och höra med dom om den var därr , men påväg dit säger mamma ...

- är den int ehos lisa då vi var ju där o fika igår ?! :O
 jag ringer lisa jätte upprörd , men klumpen i magen försvinner fort YEEEEEEEEEEES den var hemma hos lisa fy fan jag måste blivit senil eller något nu för tiden !! ..... nått har hänt iaf :S:S !! .. jaja men skönt att båda plånbökerna är där dom ska snart iaf , I MINA HÄNDER och inte i NÅGONS annans :) ...

Jobbet idag , var segt men som alltid trevligt & roligt :D , jaa ledig tis och ons nu , imorgon blir det fika med sandra på stan och sen får vi se vad som sker , ringa arvika iaf :D ...........................................................    

ha en bra måndagskväll min kunde aldirg blivit bättttre än så HÄR / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin