Utamanad av izzie

 
SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?
Yesbox!!

Är du Lycklig?
.Jaaa , på sätt o vis !

3. Är du uttråkad?
ibland men då finns de medel ja tar till=)

4. Är du ledsen?
INTE JUST NU , men det händer !!!

5. Är du italienare?
Farmor är norsk närmare kommer jag inte =)

6. Är du cool?
Coolast=)

7. Är du från Irland?
Nej hur pratar man irländksa?

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
nej dom var bara förlovade , ....



Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, de vette fan , man kan nog få intresse för en person vid första ögonkastet iaf .

har du blivit sårad?
Många gånger !!!

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Jaa såklart d:

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Neej de tror jag aldrig hänt , jag är en öppen person och säger vad jag känner ganska snabbt vilket kan vara både positivft och negativft !!

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Jaa det har jag , hmm vem säger ja inte men de var i senast i Onsdags :)

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja, fick aldirg veta vem det var :/ !! juste han var ju hemlig :O!

7. Är du kär?
Ja men det är komplicerat !!

8. Vill du gifta dej när du blir stor?
Jag ville det när jag var liten men just nu känner jag inte att jag måste gifta mig föR  ATT bevisa kärleken genom att ha en ring , ja kan förlova mig men det ska verkligen kännas hel rätt och de ska inte ske efter 1 månad i ett förhållande liksom , de e nått som växer fram genomtiden , för just nu så förlovar sig folk direkt i ett förhållande tror dom att de blir bättre då eller ??

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?
Lunarstorm, fattar noll av bilddagboken .

2. Hår eller ögon?
Vad menar du om ja vill leva med ögon hellre än hår? , isåfaalll lever jag hellre med ögon och kunna se något , hår behöver man väll inte de e väll lite trendigt me en skallig skalle :D

3. Katter eller hundar?
kan inte välja så jag väljer ELLER !

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:
Några få bästa =)

6. Coca-Cola eller Pepsi?
gamla hederliga Coca Cola =)

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Utekväll och party har ju inte någon att dela en romantisk hemmakväll med :)

8. Pengar eller lycka?
Lycka=)

9. Dag eller natt?
Natten såklart för då får man sova , visste ni att men sover halva sitt liv?

10. Msn eller mobil?
Svårt , men ja väljer mobilen som e liten och enkel att ha med sig och  mkt BRA :D

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
har jag aldrig behövft ja och mamma har en öppen relation och har inte haft strikta regler under min barndom!

2. Brutit nåt?
Neej inte liksom soom ja minns att de gjorde ont vet att jag avr 5 år och bröt tån men ja vet inte smärtan!!!

3. Gjort nåt du ångrar?
Jaa men jag står för allt jag gör , fast man kan ju ångra det.

4. Hoppat Bungee Jump?
Nej , aldrig, jag håller mig till att hoppa på ett ben :D

5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja men  vita lögner bara .

6. Ätit en hel tårta?
Nej,  FAST OM RULLTÅRTA RÄKNAS ?!  , då har jag tröst ätit en hel rulltårta på en natt :)

7. Gjort bort dig offentligt?
nej står för allt som jag gör :D

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
jaaa , men de har ju visat sig varit helt fel !!!!!

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja, som jag minns när mina två marsvin dog , Ville & Valle dom var bruna & vita på bröstet dom var mitt allt.

10. Velat försvinna?
Ja!!!!

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde:
Till Morsan , fråga vart hon höll hus :D

2. Telefonsamtalet du fick:
 Från izzie såklart gumman :D så gooo=)

3. Personen du var med:
Sandra girlie åkte till bergvik efter jobbet förut!!

4. Roligaste grejen som hänt:
Jadu de händer för mkt roligt !

7. Du skrev till på myspace:
Eh vad är det som facebook eller? ingen aning !

8. Du kommenterade:
Min egna bloggg.

9. Du tillbringade natten med?
helt alone som vanligt , med edwin ´nere vid fötterna under täcket !!!

10. Du kramade:
Izzie igår =) när vi träffades !!!
          



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin