sugBalle kväll .

hej hopp söndag igen snart ny vecka och imorgon är det 2 mars vilket bevisar att jag fyller 20 om prick 1 månad , det ni :) ..


Ja sen så vill jag bara säga att kvällen igår sög fettt BALLE ,  om man ska säga vad som var roligast så var det förfesten och på nöjjes de va de roligaste om jag måste välja krog !!!!!!!!!!!!!!
Jaa , vad ska man säga vi var på Nöjes , Ankan , Arena , Harrys och allt sööög BALLLLE de var ju för fan löningshelg hel skumt ... på mindre än 3 timmar hann vi iaf med alla dom krogarna !!! ...

värdelös kväll men men , de e så man känner nu i karlstad samma folk ute inget roligt alls , kan lika gärna vara hemma och umgås med vänner bara ta några glas vin typ o spela spel , för dessa krogarna har jag allt tröttnat på , ska nog föröska med att inte gå ut nånting innan min födelsedag , får se hur det blir med den saken ! ...
jaja , jag är så jävla glad idag , allt är på topp , sov hos daniel inatt och vi fick massa utsnackat iaf , vki har svårt för att snacka allvar men nu tog ja han o kragen o sa att vi är tvungna vara lite seriösa i snacket också!! ............ jaa vi får se hur det blir , men vi var gasnka eniga iaf , så vi får se vad som sker !!! ....
jag kom nyss hem fick ju sova länge iaf idag haha :) ... det avr gött imorgon jobbar man 9-19 så de blir att slöa idag , åka till kim och dra en film tror jag minsann att det blir , annars inga planer sova tidigt ikväll iaf , ska jag !!!!!!!!!!!!!!!!! .....

Puss  & Pörr ha en bra dag / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin