SÖNDAGS KÄELSKFILM




hej idag är det söndag ännu en helg har gått :)  ,  jag har bara luggit i sängen och degat hela dagen , rätt skönt faktiskt ska ni veta men just sånt man bara orkar på en söndag ! . är inte så pigg på något annat , jag la mig och tittade på Pretty Woman det var ju år och dagar sen jag såg den mindes inte ens allt i den , fan den e så fin såklart man gråt ddet gör jag tilll alla kärleksfilmer! ... men denna filmen e verkligen så jävla jaa , man blir så lycklig inombords när man ser den.

Vad ska jag säga mer, jo i veckan blir de att fixa endel MÅSTEN ,

Hämta plånbok , Ringa kbab om inte dom hinner ringa mig först , sen ska jag skriva in mig på ams också lika bra ...
ja sen fyller jag ju år på Torsdag så¨det vore bra att få veta om jag får lägenheten för  isåfall önskar jag mig presentkort på ikea såklart :D ! ... fatta att man har levt 20 år 20 mår till 40 liksom ja helt sjukt ! , Längtar till lördag också då blir det party för fulla muggar jag som varait nykter en helmånad det kommer verkligen att bli roligt , denna helgen var lite dryg faktiskt NOLL alkhol hihiih :P , den som väntar väntar ALLTID för länge såklart =)

Hoppas alla får en bra söndag , Puss & Pörr / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin